On the Margins

So, just when PayPal decided not to attack print erotica through Smashwords and many other venues after all, Amazon has decided marginalizing homosexual relations is okay. Amazon, which keeps insisting, #Amazonfail after fail, that it is gay-friendly and good people and really it’s not our fault it just happens.

Bullshit. You want to be assholes, Amazon, it’s your right. But stop effing lying about it, will you?

This pisses me off. How many times do we have to fight this crap? To me, it’s simple. If you’re an adult, you should be able to find and read what you want if it’s legal (if it’s not, at least then it can be fought out in court).

Don’t hide the gays, man. It’s stifling in that damn closet.

In vaguely related news, my story for the Goodreads M/M Romance group is at about 15,000 words and I am wondering, with a dazed look on my face, just how long it will want to be. I’d planned it to cover a college semester, and I’m at 15k and still in September.

Umm…?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
About

Writer, mom, widow. Anything else is transitory.

Posted in Rants Tagged with:
3 comments on “On the Margins
  1. Meh, there’s always going to be a battle to keep equal rights for published works… well, hopefully not forever. Maybe some day in the future it won’t matter if the 2 MCs are the same gender, but right now, we gotta fight to make that future happen.

  2. BBea says:

    Woohoo! I love your stories and long stories, so a long story by you is the best. (Hope it doesn’t crush you with its length.)

  3. KD says:

    @Patricia…yeah, yeah. I’m just tired. I’ll quit complaining and go back to kicking ass tomorrow. 😉

    @Bea… ^_____^

Add Your Voice

Tags

rewrite (12) what the hell (9) facepalm (1) Even the Score (4) manifesto (29) happy (10) Ben (33) O Cat (7) yayz! (15) NaNoooooooooooooooooooo (14) chaos (3) obama (3) no whining (7) muses (5) walkabout (3) yaoi-con (7) kindness (2) Alan (1) slog (3) Joss (24) Queen's Man (18) anime (11) picture (6) get real dammit (2) female author (3) keen (35) editing never ends (36) wtf (15) To Rivendell! (9) help me they are working together (22) wtfuckery (47) Romeo (1) sick (2) Original (29) blog hop (3) oh internets (13) Valley of the Moon (3) adam lambert (5) coolness! (41) AAHH! (27) borked (19) drawing (2) huh (8) eve (27) FAIL (7) obsession (1) FFVIII (3) cool tool (7) NaNoEdMo (6) Jadzia (1) #teasertuesday (7) Nemesis (5) sorry for the inconvenience (4) grr (74) writing (34) findhope (2) Smut! (2) giveaway (6) health (6) politics (13) race (1) music (3) hide the bishies (32) escape (3) ouch-writing (6) structure (5) silliness (21) Joomla! (1) cannibalistic llamas (2) Donte (13) everything's better with power tools (28) method (23) Vacation (4) crazy (9) Fanfic (58) human rights (29) seasons eternal (2) priorities FAIL (10) technopeasant (2) semantics (4) To Lothlórien (3) plot (4) knight errant (15) RDHB (1) rebel (1) rafe (16) edit (46) fix-it (3) wanderlust (1) snerk (4) Zeke (1) fantasy (4) frakkin hell (27) turtleduck (10) home (7) wk (1) query (5) winter's night (2) maintenance (9) links for the linkless (11) Beast (8) publishing (4) to Mordor! (10) non-progress (25) progress (27) done!! (8) squee (27) Ask Eve (12) bastards (5) Reading (10) NaNo (69) Burning Bright (5) KITTENS (1) shades (1) seriously (1) car (5) excerpt (2) conflict (2) firefly (2) kitty-wrangling (4) kolya (10) squid (3) meh (27) surviving (53) self-publishing (1) trampoline (1) dysfunction (7) proud_mom (8) what the cod (26) get over it (4) Shelfie Challenge (5) world (22) screw the rules (1) sigh (19) cowboys (1) Hiro (70) taro (31) practice (3) avoidance (7) fast draft (1) world-building (1) equality (5) world-building challenge (14) Life Advice (8) pretty (2) GLBT (12) Dream'verse (2) true friends wield fish (5) rant (6) whinge (5) avengers (1) joy (24) submitting (3) whatever (12) woe (3) Goodreads (4) book! (22) Lukas (4) chat (2) synopsis (3) Fidelis (13) ugh (1) challenge (3) onwards (2) gimme a three-quarter-inch wrench and a large cod (48) gadget (14) save the cat! (4) partial (2) Guardian (6) His Faithful Squire (14) realitycheck (60) bwahaha (9) Flame (27) books about writing books (14) stupidity (7) fun (29) recharge (5) if you're ripe you're rotting (1) gremlin (4) Give an Inch (2) balancing act (46) damsel (5) review (10) captain's boy (1) Seize the Fire (1) feminism (1) oops (15) aww shit (3) character (9) update (178) Six Sentence Sunday (11) science! (6) adventure (51) KD's Lost It (1) artistic suffering (5) schwarz (1) not dead yet (1) doomy summer of editing doom (43) TDP (1) barghle (18) Huntsman (2)